Magento Helpdesk

Magento Helpdesk

Maak kennis met onze Magento Helpdesk en heb altijd toegang tot een Magento specialist die je kan helpen met al je vragen.

Op zoek naar een Magento helpdesk?

Wanneer je een Magento webshop hebt kun je de meeste zaken zelf regelen. Er komen echter altijd zaken langs die net even te ingewikkeld zijn om zelf op te lossen. Op dergelijke momenten kun je altijd gebruik maken van de Magento Helpdesk van Wezz e-Commerce. Deze biedt je direct antwoord op je vragen en kan je altijd snel helpen met kleine aanpassingen aan je webshop.

Voorbeelden van vragen

Je kunt voor alle soorten vragen over Magento terecht bij onze Magento Helpdesk, bijvoorbeeld op het gebied van onderstaande zaken:

  • Advies over het verhogen van de omzet van je webshop
  • Vragen over Magento versies en advies over updates
  • Technische problemen waar je tegenaanloopt
  • Vragen over de werking van de Magento admin
  • Advies over koppelingen met je boekhoudsoftware of voorraadsysteem
  • Het beter vindbaar maken van je webshop in Google

Uiteraard zijn dit slechts indicatieve voorbeelden en kun je ook voor alle andere vragen terecht bij onze helpdesk!

De Magento Helpdesk van Wezz e-Commerce

Onze Magento Helpdesk is toegangkelijk voor iedereen die tegen problemen aanloopt met zijn Magento webshop. 

Hoe werkt het?

De Magento Helpdesk van Wezz e-Commerce werkt met een strippenkaartensysteem waar je vooraf uren inkoopt die je kunt gebruiken voor vragen of aanpassingen aan je webshop. Wanneer een van onze Magento specialisten je helpt, verrekenen we de gebruikte uren met het openstaande tegoed. Op deze manier betaal je alleen voor de tijd die je daadwerkelijk gebruikt!

Meer weten?

Meer weten over onze Magento helpdesk? Neem contact op via onze contactpagina of bel direct met 020 208 5000!